Columbia - The University Seminars

Professor Carlos Eduardo Henning fará apresentação no Seminar on Brazil da Columbia University.

"Amigas(os), colegas e conhecidas(os), encaminho as informações básicas sobre a minha fala no Seminar on Brazil da Columbia University nesta 5a feira, dia 28.03, a partir das 19h15min, no The Tannenbaum Reading (802 IAB) - SIPA Building, 420 West 118th St. New York, NY.
Para quem estiver em Nova Iorque na data ou puder encaminhar para interessadas(os), seria ótimo e agradeço.
Estou super contente com o convite e a oportunidade de dialogar e apresentar minha investigação atual que é parte do pós-doutorado que venho desenvolvendo ao mesmo tempo no Departamento de Antropologia da USP e no ILAS - Institute of Latin American Studies da Columbia University. " - Professor Carlos Eduardo Henning.

****************************************************
UNIVERSITY SEMINARS
THE COLUMBIA UNIVERSITY IN THE
 CITY OF NEW YORK
SEMINAR ON BRAZIL

****************************************************
"The University Seminars are a place where the participants trust each other enough to hold an honest and open conversation across disciplines on new or challenging ideas.
Dear Colleagues:
Please find below details about the next meeting of the Seminar on Brazil
Date: Thursday, March 28, 2019
Time: 7:15 PM
Place: The Tannenbaum Reading (802 IAB)
Speaker: Professor Carlos Eduardo Henning, Associate Professor of Anthropology, Universidade Federal de Goiás
Title: "LGBT Elders in Brazil: Gender and Sexual Diversity in Old Age, and the Biopolitical Constitution of an Elderly Population”

Fonte: http://universityseminars.columbia.edu/seminars/brazil/

Categorias: Columbia University